رنگ مو دخترانه فانتزی با تم شاد و جذاب
مکاني براي دوست يابي
مکاني شاد و صميمي
پایین ترین قیمت، بالاترین سرعت، بیشترین امنیت | همراه با پنل حرفه ای
شبکه اجتماعی گل یخ
شبکه اجتماعی گل یخ
طراحي چت روم و شبکه اجتماعی کاملا حرفه اي در سایه دیزاین
فروش ويژه چت روم فول امکانات با قالب حرفه اي  پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت گروه طراحي سايه ديزاين پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت پنل جديد مديريتي باامنيت بالا فروش وِيژه چت روم تمديد شد فول امکانات با قالب حرفه اي مشخصات کاربر پروفايل کاربران مشاهده  اخرين بازديدها و مروري بر آمار و ارقام  مشاهده ورود و خروج کاربران مديريت آيکون هاي چت

☚❤❤❤ * گروه طراحی سایه دیزاین *❤❤❤☛ فروش ويژه چت روم هاي فول امکانات با قالب هاي حرفه ای (پايين ترين قيمت ، بالاترين سرعت ، بيشترين امنيت ) پنل جديد مديريتي با امنيت بالا ، پيام ها بلافاصله بعد از زدن اينتر وارد صفحه خواهد شد... ( همين حالا چت روم فول امکانات خود را سفارش دهيد. )

رنگ مو دخترانه فانتزی با تم شاد و جذاب
دسته بندی : ,,
  • بازدید : (462)
رنگ مو دخترانه فانتزی با تم شاد و جذاب

برای ایجاد تغییر فوق العاده :

به دنبال یک فرمول موقت باشید. این رنگها پس از هر بار شستشو با شامپو کمرنگ می شود تا اینکه بعد ازحدود ۲۸ بار استفاده از شامپو کاملا از بین می رود. متخصصان معتقدند که این روش انتخاب فوق العاده ای برای کسانی است

می خواهند میزان آسیب دیدگی مو را به حداقل برسانند و به سادگی رنگ موی طبیعی خود را تغییردهند. (مثلا اگر تارهای نارنجی در لابه لای موهای قهوه ای شما دیده شد استفاده از رنگ موی موقت مناسب است)

 

یک توصیه :

این فرمول مو برای کسانی که دوست دارند موها کمی تیره تر شوند کاربرد دارد برای اینکه این فرمول آمونیاک ندارد و موها را روشن تر نمی کند ولی برای حفظ رنگ مجبورید هر ماه آن را استفاده کنید.

برای ایجاد تغییرات چشم گیر همچنین می توانید موها را هایلایت کنید. تارهای لایت شده در لابلای موها پخش می شود و جلوه زیبایی دارد. هایلایت برای کسانی که معمولا سه ماه یک بار موهایشان را رنگ می کنند مناسب است. این کار باعث برجسته نشان دادن رنگ طبیعی مو می شود.

 

قدم دوم : رنگ پوست خود را بشناسید

کشف رنگ پوست :

اگر دوست دارید همه موها را رنگ کنید، یک لباس سفید به تن کرده همه آثار آرایش را از صورت پاک کنید و با یک حوله سفید نیز تمام موهای سر را بپوشانید. در مقابل یک آینه با نور کافی ایستاده و با دقت نگاه کنید .

اگر صورتتان به رنگ قرمز یا صورتی بود،شما چهره سردی دارید . اگر به رنگ هلویی، زیتونی و یا طلایی بود شما چهره گرمی دارید . کاملا واضح است که رنگها کاملا در شما خودنمایی نمی کند و ممکن است بین سرد و گرم باشید و چهره شما خنثی باشد.

 

اگر فقط می خواهید هایلایت کنید :

فقط کمی به چشمان خود نگاه کنیدتا رنگ مویی که باعث جلوه گر شدن چشمان شما می شود را تعیین کنید.اگر رگه هایی از طلایی یا کهربایی در چشمانتان دیدید ، جزو رنگ های گرم هستید و یا اگر چشمانتان به رنگ آبی،

نقره ای یا خاکستری و یا قهوه ای یک دست باشد جزو رنگهای سرد به حساب می آید. متخصصین می گویند که در حالیکه چشمان به تنهایی می توانند راهنمای شما باشند ، پوست صورت همیشه رنگی را که برای زمینه موها مناسب است تعیین می کند.(این یک نکته کمکی برای کسانیست که چشمانی گرم و پوستی سرد و یا بالعکس دارند. )

 

قدم سوم : اکنون زمان عمل فرا رسیده است!

برای پوست های سرد:

دنبال رنگهای خاکستری یا سایه های خنثی بگردید( در جعبه رنگ از A تا N شماره گذاری شده است.) این رنگ ها فاقد تن قرمز یا طلایی هستند و کنتراستی با پوست شما ایجاد می کنند. افراد بور باید دنبال رنگهای شرابی یا بژ باشند؛ افراد دارای پوست سبزه ، می توانند قهوه ای شکلاتی را انتخاب کنند. اگر کشته مرده رنگ قرمز هستید، رنگهای مسی یا ازخانواده گیلاسی متوسط را پیشنهاد می کنیم. این رنگهای قرمز قهوه ای کنتراستی با پوستهای صورتی ایجاد می کنند. نه اینکه کاملا تطابق داشته باشد.

 

برای پوستهای گرم :

اضافه کردن تن طلایی یا قرمز به رنگتان جلوه طبیعی و سالمی به شما می دهد (حروف G یا R در جعبه رنگها). بلوندها از رنگ های عسلی، توت فرنگی و یا مسی و افراد سبزه از قهوه ای طلایی ، بلوطی و یا رنگهای ماهاگونی می توانند استفاده کنند.

 

برای پوستهای خنثی ( نه سرد نه گرم ) :

بهتر است در انتخاب رنگها میانه روی کنیم. می توانید رنگی را بر اساس اولویت انتخاب نمایید. (برای مثال افراد مشهوری چون درو بریمور و لیتون میستر نمونه های خوبی هستند) سعی کنید با توجه به شخصیت خود چیزی را که واقعا برازنده شماست انتخاب نمایید.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • کليه حقوق مادي و معنوي مربوط و متعلق به چت روم گل يخ است.
  • Copyright © 2011-2014 - bygoleyakhchat.com (Administration by Saye). All right reserved